nutizie

Inseme à l'approfondimentu cuntinuu di a riforma di l'assistenza medica, in u diagnosticu è u trattamentu di i malati ortopedici, l'eserciziu di a funzione di riabilitazione hè diventatu gradualmente un ligame impurtante in u trattamentu di fratture. di a funzione di i membri è stabilisce una bona relazione infermiera-paziente.Guida i pazienti attivamente cooperanu cù u staffu medico in l'eserciziu di riabilitazione precoce in i malati cù a guarigione di frattura, è a ricuperazione funziunale di a ferita è a salute di u corpu è di a mente sò tutti un rolu pusitivu.

L'ultimu scopu di u trattamentu di a frattura hè di restaurà a funzione. I pazienti in ortopedia facenu esercizii di riabilitazione funziunale dopu à traumu è a cirurgia per prevene a disfunzione di l'osse, l'articuli, i musculi è i tessuti molli, è ghjucanu un rolu attivu à prumove a ricuperazione funziunale.Recuperazione funziunale bona o mala è esercizii di ricuperazione funziunale precoce Avè una relazione stretta L'esercizii di riabilitazione funzionale pianificatu è sistematicu sò particularmente impurtanti in tuttu u periodu di riabilitazione.Per quessa, rinfurzà a guida di i primi esercizii di riabilitazione funzionale di i pazienti hè una parte impurtante di u trattamentu di e fratture.

1.Reduction, fissazione è eserciziu di riabilitazione sò i trè prucessi basi di trattamentu di frattura.A riduzzione è a fissazione sò u core di u trattamentu, è l'eserciziu di riabilitazione hè a guaranzia per a funzione satisfactoria è l'effettu curativu di i membri dopu a frattura.Senza esercizii di riabilitazioni curretti è attivi, ancu s'è a riduzzione è a fissazione sò ideali, e funzioni di i membri ùn ponu micca esse restituite bè.

2. Sicondu i rapporti di dati pertinenti, se u membru affettatu hè immubiliatu per più di 3 simane, u tessulu cunghjuntivu loose intornu à i musculi è l'articuli diventeranu un densu tissutu cunghjuntivu, chì pò facilmente guidà à contractures articuli.Sè stendu in u lettu per più di 3-5 simane, a forza musculare serà ridutta à a mità è i musculi cumpariscenu Atrofia di disuse.


Tempu di post: 13-novembre-2020