nutizie

1.Durezza alta è pesu ligeru: A durezza di a splint dopu a curazione hè 20 volte quella di u gesso tradiziunale.Questa funzione assicura una fissazione affidabile è ferma dopu un reset currettu.U materiale di fissazione hè chjucu è u pesu hè ligeru, equivalenti à 1/5 di u pesu di u gesso è 1/3 di u gruixu chì pò fà chì l'area affettata porta menu pesu, riduce a carica nantu à l'eserciziu funziunale dopu a fissazione, facilità. circulazione di sangue è prumove a guariscenza.

2.Porosa è bona permeabilità di l'aria: A bandage usa filatu prima di alta qualità è tecnulugia unica di tessitura di maglia chì hà una bona permeabilità di l'aria.

3.Velocità di indurimentu veloce: U prucessu di indurimentu di a bandage hè veloce.Accumincia à indurisce 3-5 minuti dopu l'apertura di u pacchettu è pò sopportà u pesu in 20 minuti mentre chì a fascia di gesso dura circa 24 ore per indurisce completamente è sopporta u pesu.

4.Eccellente trasmittanza di raghji X: U bandage hà una eccellente permeabilità à a radiazione è l'effettu di i raghji X hè chjaru chì aiuta à u duttore à capisce a guariscenza di u membru affettatu in ogni mumentu durante u prucessu di trattamentu.

5.Bona resistenza à l'acqua: Dopu chì a fascia hè indurita, a superficia hè liscia è u tassu di assorbimentu di l'umidità hè 85% più bassu di u gesso.Ancu s'è u membru affettatu hè espostu à l'acqua, pò assicurà efficacemente chì l'area affettata hè secca.

6.Facile à operà, flessibile, bona plasticità

7.Cunfortu è sicurità: A. Per i medichi, (u segmentu morbidu hà una flessibilità megliu) sta funzione rende cunvene è praticu per i medichi per applicà.B. Per u paci, a bandage hà una piccula cuntrazione è ùn pruducerà micca i sintomi incòmodi di a strettezza di a pelle è a prucedimentu dopu chì a fascia di plaster si secca.

8.Ampia gamma di applicazioni: fissazione esterna ortopedica, ortopedia per ortopedia, apparecchi funzionali ausiliari per protesi e strumenti di supporto.Stent protettivu lucale in u dipartimentu di burn.


Tempu di pubblicazione: 22 settembre 2020